Hallå bloggen!

Onsdagsmorgon, snart har halva veckan gått. Även fast jobbet inte alltid är så roligt, tycker jag att veckorna bara rusar förbi, dessvärre går helgerna ännu fortare men va fan det är ju bara 40 år kvar till pension nu, måste se det positivt.

Tanken är att det ska bli två lugna helger nu, för att sedan riva av en kryssning. Just nu är truppen tunn, bara jag och Stoffe som är spikade, någon som känner sig sugen på att ta rygg? Juniorerna får stanna på land, åldersgränsen är nämligen 23år, så det är bara vetsen som får åka. Men två till skulle behövas, det blir en lugn och harmonisk resa.

Årets idol tror jag kan bli det bästa någonsin, väldigt många unga talanger. Av det jag har sett så har jag 3-4 favoriter som jag hoppas går vidare bland dom 20 bästa så man får se mer av dom. Kan ju även säga att alla är tjejer och ingen är över 17 år, men det betyder inget va? Mer småsmisk åt folket!
Hittade även en galen pinne när jag kollade idol:

Jalle Å?
Idol-Antonio?

Hoppas att alla ser hur jag tänker, för den är galen, ni får tänka bort Lill-Jalles stoneface bara :)

Dags att jobba lite!

Så simma lugnt, hörs imrogon på träningen

/Kim#88 & Alf#666

PS. Alf har fått en tid för avgiftning DS.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul för Alfie!

2011-09-21 @ 16:27:29
Postat av: Jalle

Haha den där var fan dålig. Googla på Jude Law däremot

2011-09-22 @ 11:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0