Day after yesterday!

Hallå igen Schylander och alla andra followers. Kan direkt säga till er som tvivla på min uppgång imorse att jag kom i tid, samt att jag hann indandla en kaffe på Statoil och ein wienerbröd innan det var dags att börja slita. Match igår, trevligt tycker många men ingen av dom var från norrort. 1 perioden var dålig, vi förlora med 8-1 men jag fick göra mål och vinna interna poängligan i Dm så jag är nöjd ändå. Så om det ska bli nå dm nästa år så ska fan vi hålla i det annars får det vara tycker jag. Sitta och åka till h**r Salem för att spela två matcher kl 8 på morgonen och 23 på kvällen, samt att jag missa början på en trevlig fest där det bjöds på MAT. Fick man gå hungrig och inte ta del av gratis maten. Så nu är det bara för oss att fortsätta ånga på i serien, tror vi kan gå långt med det här laget om alla är friska och har pengar på kontot. Så nu måste jag jobba vidare här, har haft rast på tok för länge. Man vill ju inte slänga i sig lunchen, men det brukar man får göra ändå med tanke på min Axe luktande aerosol kompis till lunch kamrat som har lunch mellan 11.41 och 11.56 sen rullar bandet. Hörs och ses på torsdag! Och Schylander, träningen börjar 19.30:) Bajs Hihihi #2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0